robyn

Ikvall ska jag se Robyn era suckers. Va ska ni gora? Jag fattar inte hur man gor aao pa det har tangentbordet. Fan va internationellt. Forst innan Robynkonserten sa ska jag ga pa stan lite. Sjalv. Det blir intressant. Jag har en karta med ett kryss dar jag bor. Hoppas jag hittar hem. Formodligen inte. Far fraga nan snygg dutch man. Nej just det, det finns inga sana. Har dett en snygg kille sen i torsdags. Men jag klagar inte. Amsterdam is great. Varmt a varigt. Igar bjod Nazli mig pa treratters for att jag fyller ar snart.. Det var fittgott. Speciellt efterratten. Den var sa god att man var tvungen att tihi:a efter varje tugga. Nybakad brownie som var rinnig i mitten, vit chokladmousse, hemmagjord chokladglass. Sa forbannnat gott! Tack Naz! Aja nu ska jag get ready for en dag som turisttont med kartan i hogsta hugg.

PS. Paminn mig om att skriva ett argt inlagg omsvennejavlar som aldrig ger upp sina goretexskor och jackor. Inte ens i storstader. Sa svenskt att jag skams.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0