jätterolig frågesport

VAD GJORDE DU FÖR 10ÅR SEDAN? Var 18 år. Levde som en kärring. 
VAD GJORDE DU FÖR 1ÅR SEDAN? Var 27 år. Bodde med mitt ex fast vi gjorde slut i december. 
FEM SNACKS DU GILLAR: Chips, lakrits, popcorn, choklad å rostade mandlar. 
FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN PÅ: Absolut inga alls.
FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MILJONÄR (MÅÅNG MILJONÄR) Ge pengar till hemlösa narkomaner så de kan bli drogfria och leva ett värdigt liv. Resa. Köpa ett hus vid vattnet. Köpa Blair Underwood.
FEM DÅLIGA VANOR: Alltid sen, skjuter upp saker (ALLA saker. Duscha, plugga, diska, tvätta, leva) till sista minuten, kontrollfreak de luxe,  byter kläder sjutton ggr om dagen(har gjort det sen jag var liten), dricker för mkt kaffe.
FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA: Träna. Umgås med roliga människor. Kolla på tv-serier. Leta möbler. Lyssna på musik HÖGT som fan.
TRE SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I ELLER KÖPA: Horskor/strippskor. "Bodybuilderkläder". Nåt i färgen beige.
FAVORITLEKSAKER: Jag är 28 år. Jag äger inga leksaker förutom min iPhone. 
FEM JAG VILL SE GÖRA DENNA UNDERSÖKNINGEN: Ufft . Jag vet inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0