?

Jag försöker "skapa" en tavelvägg ovanför soffan. Det går sådär. Eller egentligen går det åt helvete. Ska man ha vita ramar? Svarta? Trä? Blandat? Ska jag ha den ovanför soffan? Ska den vara i sovrummet? Eller ovanför matbordet?Ska man ha bara foton? Bara svartvita? Ska man ha random tavlor? Ska man blanda? Ska det vara ordning eller o-ordning? Vad fan är o-ordning för ord? Oordning? Kan man verkligen bara sätta ett o framför ett ord för att det ska bli ett "antiord"?  Otränad, Osugen, Ogammal, Oblommig? Okär? Ohungrig? Är jag hungrig? Borde jag äta lunch? Va ska jag äta? Vad är jag sugen på? Vad är bra mat? Hur mycket proteiner behöver jag idag? Hur påverkar maten min träning? Får jag verkligen effekt av träningen? Kommer jag slå personbästa i marklyft idag? Vad ska jag äta till middag? Kommer jag kunna somna ikväll eller ha sådär fantastiskt mycket vårkänslor som jag har nu för tiden? Kommer snön försvinna snart? Vad ska jag köpa för fina vårskor? När kommer min väska jag beställt? Vad ska jag göra i sommar? När ska jag ha semester? Kommer det vara fint väder? Kommer jag komma in på min utbildning i augusti? Kommer jag finna kärleken? Kommer jag bli gift? Vill jag ha barn? Var ska jag bo? Hus eller lägenhet? När kommer jag dö? Ja, ni förstår. Det är inte lätt det här med tavelväggar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0