skrik mig inte i ansiktet

Igår när jag kom hem från träningen tänkte jag att jag skulle vila idag. Det gick asdåligt att träna. Fanns ingen rolig kompis där som kunde passa, så jag fick be den irriterande killen på gymmet att passa när jag körde bänk. Han ska alltid ifrågasätta och kommenter allt man gör, i vilken ordning man gör det och dessutom sa han igår: "Jag vill att du gör såhär". URSÄKTA? Är du min coach? Nej. Shut the fuck up then. Jag hatar när folk skriker på mig när jag tränar. Jag blir lack. Vill be dem dra åt helvete och hålla käften. Han lutade sig fram och verkligen SKREK i mitt ansikte. Borde spottat han i fejjan. Men jag känner inte honom tillräckligt bra. Hade det varit Mayeh hade jag gjort det. Å andra sidan skulle hon inte skrikit mig i ansiktet. Hon vet att det inte "går hem" så att säga. Herregud va vi måste låta när vi tränar. Hon tjattrar å håller på. Jag säger Håll käften. Raka rör. I alla fall. Jag vill inte vila idag. Jag vill träna. Men borde kanske vila? Eller. Måste man vila om man inte vill? Kan man inte bara köra på till man känner att man inte VILL gå till gymmet? Får se. Ska äta och sova lite middag. Sen träna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0