lite klag

Är det inte sjukt att man kan vara för trött för att gå och lägga sig? Jag gör alltid så här. Bara för att jag är för trött (inte lat) för att gå å göra mig i ordning för sängen,  så sitter jag uppe två timmar extra. Man blir ju himla mycket piggare på de två timmarna. Det är en fröjd att sedan skutta till badrummet för att borsta gaddarna och tvätta ansiktet med ansiktstvätt OCH ansiktsvatten. Självklart passar man på, eftersom man är så pigg, att köra lite peeling i ansiktet också. Icke att glömma: tandtråda och sedan syna varenda pormask i sjuttio år. Det jag älskar allra mest och ALLTID gör på kvällen innan läggdags så man slipper göra det på morgonen, det är att ta bort nagellacket. Nej jag låter det aldrig sitta kvar så länge så att jag ser ut som en tjackhora till slut. Nosöribobb. Det är ordning på mig.
Fan det är ju inte konstigt att man inte kan sova sen när man väl lägger sig i sängen. Helt uppe i varv efter allt fixande och trixande. Det är förjävligt att vara tjej. Tar sån tid och energi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0