inkörsporten till anabola

Mina bröder är 19 år och har börjat styrketräna. Jag sa till dem att det är bra att få i sig nåt direkt efter träningen, exempelvis kosttillskott. Typ proteinpulver, å en banan till. Mm jättebra idé tyckte jag. Lär dem lite så de bygger upp sina muskler och får tillväxt. JÄTTEBRA. Till jag idag åkte förbi mamma för att dricka en kopp kaffe med en utskällning till.

MAMMA: "Du får inte säga till dina bröder att ta tillskott det är inkörsporten till ANABOLA!! Varför ska man hålla på med massa pulver, det räcker väl med att äta mat?!!"
JAG: "Mamma det är PROTEINER bara ta det lugnt, det är inte inkörsprten till anabola."
MAMMA: "Johoo det börjar med proteiner och sen ska de hålla på med massa annat. Anabola å knark och sen är det kört."
JAG :"Det är ju som att säga att vitaminpiller är inkörsporten till amfetamin och extacy. Piller som piller liksom"
MAMMA: "fnys"

Så akta er nästa gång ni funderar på att dricka en gainomax jordgubb. DET ÄR INKÖRSPORTEN TILL ANABOLA! Sen går det utför. Kriminalitet, prostitution och hemlöshet. Allt börjar med en gainomax.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0