argast i stan

Fy fan va arg jag har varit idag. Det är helt sjukt va man blir knäpp av hormoner. Dessutom var jag så hungrig när jag var på väg hem från gymmet att jag hade kunnat döda någon. På riktigt. Bara idioter ute som vanligt. Varför måste folk vara så irriterande när jag är hungrig och arg? Nån jävla tjej/flum/konstnärsperson som satt framför mig och pratade i telefon heeeela vägen, om nån snubbe som skulle göra en enormt stor glasskulptur, måla den blå, åka ut i skogen och gräva ner den. Jag ville ta telefonen och trycka ner den i halsen på henne. Å på gymmet. EN person som DRÄNKT sig själv i den äckligaste parfymen någonsin. Sen har vi även alla gubbar som tränar i samma kläder sjuttielva ggr och går omkring och luktar disktrasa som man torkat upp sur gammal mölk med för fyra dagar sen och inte kramat ur. För att inte tala om flip-flopkillarna(varför tränar aldrig tjejer i flip-flops?) som ska äckla runt i sina bara fötter. Sen har vi även snubbosarna. Som stirrar. Vad man än gör så känns det som att de väntar på att man ska köra en pole-dance mitt på gymmet helt plötsligt. SER JAG UT SOM EN SLITZBRUD? Nej just det sluta glo då.
Å sist men inte minst dessa jävla idioter som kommer fram medan man håller på å sätta pers eller kör så tungt att man går av, å ställer en fråga. Ser det ut som att jag vill prata med dig just nu? NEJ.
Oj. Skönt att få ur sig lite aggressioner. När jag ändå är igång: Jag hatar även snö, vinter, rasism, egocentrerade människor, sushi och Petra Mede. Pusshej.

Kommentarer
Postat av: Natalia

Det borde finnas en "like"-knapp på bloggar också.



LIKE iaf (alla inlägg)

2011-02-24 @ 23:04:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0