läs inte detta om du inte vill dö av tristess

Varför ska det vara så svårt att gå och lägga sig? Jag orkar inte. Sitter här och glor och försöker komma på anledningar att slippa sova. Som om jag vore tio år och min mamma sa att jag skulle gå å lägga mig. Så är inte fallet. Jag får gå och lägga mig när jag vill. Men jag vet att jag är satans trött och förbannad imorrn bitti klockan 8 om jag inte lägger mig SNARAST. Ändå sitter jag här som ett mähä och glor. På ingenting. Varaner på svt. Fejjan på datorn. Bloggar om ingenting. Fy fan det här är det tråkigaste mest meningslösa jag någonsin skrivit. På tal om tråkigt och meningslöst så har jag en dejt imorrn. Jag vill inte. Han verkar inte fatta nånting alls, men är jävligt snygg. Men hajjar man inte humor då är det ju liksom ingen idé. Dessutom verkar han lite sådär lagom desperat. Men snygg. Jaaa hörni livet är fullt av svåra val. Nä nu går jag å lägger mig. Det här blev ju ett pinsamt dåligt inlägg. Men även solen har sina fläckar ska ni veta. GODNATT.
Ps. Imorrn börjar en ny spännande följetång här på hejironi. "Dagens infit" Missa inte det, och säg till dina kompisar att läsa min blogg. Den är fullständigt värdelös. Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0