tapaaaas

Ikväll har jag ätit tapas med ett gäng dårar. Ca 12 tjejer. Ljudnivån var behaglig och ingen pratade i mun på nån annan. Alla var tysta som små möss och fromma som små lamm. Ja eller tvärtom då. Lisa vann ätartävlingen med hela sex tapas. Fast egentligen räknas bara fem av dem för den sjätte försökte hon bli av med hela tiden. Rosanna drack en kanna sangria som vanligt och kläckte stora nyheter mest hela tiden. Emilia var varm och Anna trodde att alla som har en förälder från ett land å en annan förälder från ett annat land var mulatter. Hon har inte riktigt förstått att åtminstone en förälder bör komma från Afrika. Mimmi har en gång i tiden trott att Rosanna är mulatt. Kim gick tidigt och andra Kim kröp under bordet. Natalias kompis bröt armen på en klättervägg och Matilda är en sån som mobbar och fryser ut. Isabelle var hatad av kyparn för att hon hela tiden bad om saker. Jag var lika charmig som jag brukar vara när jag är hungrig. Monstruöst.

Kommentarer
Postat av: Anonym

"Ca 12 tjejer"??? Eeeeh, hur dålig koll har fröken eg. ? Var dom 11? 12? 13? lr kanske tom 12,5? om ja på den senaste, kan inte jag få träffa 05.. snääälla ;)

2010-10-27 @ 01:00:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0