lycka är att ha två omtentor

Jag har lyckats få inte en, utan två omtentor i slutet av sommaren. Vilken himla tur! Gud va kul, jag är gladare än allt och livet leker. Jag som älskar att plugga. Det finns inget roligare. Tur också att jag har sex timmars tvättid idag som plåster på såren. Va himla bra att CSN är så finagulligaochsöta så de kommer ge mig dispans. Jag gjorde ju faktiskt slut med min kille, det borde väl räknas som giltigt skäl? Dessutom minns jag minsann att jag fick en finne på hakan den där perioden också+att mitt hår hade nån slags badhairmonth. Det är ju definitivt giltiga skäl.
Hejdå nu ska jag gå och hoppa från västerbron. Efter att min tvättid är slut naturligtvis. Vem vill ha vårdnaden om Pirjo, min husspindel?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0