det är halva reapriset på din mamma

-Hej den här är smutsig får jag rabatt? 
-Nej det får du inte för att det är DU som kört över den 5 ggr med din barnvagn. Efter att DU slängt den på golvet, nej den kostar redan 50 öre vi har ingen mindre valuta. Å NEJ hissen är inte trasig den bara låter konstigt, och nej du får inte bara komma in för du vet va du ska ha 19.02, nej det är inte okej att alla dina 8 barn under 3 år springer runt och sliter ner alla kläder, slickar på speglarna och lever rövare här, och nej, ungen kommer inte överleva om den försöker lära sig att gå åt motsatt håll i rulltrappan, och NEJ du kan inte legitimera din kompis hur mycket du än svär på koranen att det det är hennes kort hon handlar med, nej jag vet inte var närmaste Lindex ligger, de säljer ändå bara tantkläder. JA du ser ut som en sparv. NEJ du kan inte slita loss våra speglar. NEJ du får inte sitta och sova på kassadisken. NEJ du får inte kissa i provrummet. NEJ du får inte lämna din använda tampong i provrummet. NEJ jag vet inte när stan stänger. NEJ det är inte okej att börja prova kläder ute i butiken 19.02 när vi har stängt provhytterna. Nej jag tänker inte hämta min butikschef för att du inte får köpa en påse och är för full för att förstå det NEJ NEJ NEJ lämna snälla inte provrummet utan trosa och utan behå, nej ditt barn får inte låna vår personaltoalett å nej det spelar ingen roll hur jävla kissnödig han är. Nej du får inte reklamera din tröja som du själv klippt sönder som dessutom är 6 år gammal för att kläder håller faktiskt inte i en livstid.
Tack å hej.

Kommentarer
Postat av: Sussie

Men herrrgud, ont i magen efter läst din härliga blogg... De där va min humor och garvar järnet!!

Fortsätt och du har en trogen läsare i Maddes morsa Kram!

Sussie

2010-06-22 @ 13:10:15
URL: http://sussiemeurk.bloggproffs.se/
Postat av: annisen

KUNG! har länkat dig ;)

2010-06-22 @ 22:31:06
URL: http://baraharligt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0