vi är allt roliga vi flicks

Tjejer är roliga. Vi ska alltid köpa kläder till olika tillfällen. Man kan inte köpa en klänning bara för att den är fin, utan man måste alltid måla upp ett scenario, typ:
"Jamen den här skjortan kan ju va bra att ha om man åker utomlands, och råkar bränna sig lite på axlarna och armarna, då kan man ju ha den på sig på väg hem från stranden liksom"
"Men jag behöver verkligen en kofta att ha på mig föreläsningarna i skolan, som man kan slänga runt sig när man fryser."
"Jamen det här är väl bra typ arbetsintervjubyxor?"
För att inte tala om att accessorize yourself..Man ser sig själv i en hel outfit, från topp till tå, med skor, jacka, väska smycken och läppglans+ögonskugga. Typ:
"Skulle inte den här tunikan vara snygg med mitt bruna flätade skärp du vet som jag hade i onsdags och mina bruna kilklackskor jag hade på Rodos i gamla stan förra sommaren och typ bara lite naturligt lockigt hår och lätt sminkad och kanske, men bara kanske ett par jeanshorts under?"
"Den här klänningen borde du ha på Berns på lördag med bruna ben och horskor. Uppsatt hår och stora örhängen. Och rött läppstift!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0