vad är det för fel på folk?

Hur får man för sig att råna en bank med en PÅK som vapen? Ett vässat basebollträ liksom?? Och vad är problemet då? Det är väl bara att ta ifrån han påken och skicka ut han? Vad är det för fel på folk? Typiskt. Fega jävla ekonomer.
Varför i helvete går man på stan och shoppar när det är trettio grader varmt? Ärligt talat. Bada. Sola. INTE shoppa rea. Vad är det för fel på folk? Varför låter man sitt barn leva rövare på tunnelbanan. NEJ det är inte gulligt, det är bara du som tycker det är gulligt, för att det är din avkomma. Jag skiter i din jävla snoriga äckliga unge som springer omkring och skriker. Han överröstar min iPod. Inte ok. Borde finnas barnfria vagnar. (Låt mig klargöra: jag gillar barn jag känner. Men inte främlingsbarn.) Vad är det för fel på folk? Varför har man inte ens tagit upp sin plånbok när man ska betala, om man stått i kö i 10 minuter? Vad tror man ska hända när man äntligen kommer fram till kassan? Nej, det är lugnt. Du behöver inte betala, ta grejerna å gå bara. Dumjävel. VARFÖÖÖÖÖR måste killar envisas med att kissa offentligt i tid och otid? Det finns toaletter ÖVERALLT i stan. Man behöver inte kissa i en buske mitt i city. Bara för att ni kan slänga fram den i tid och otid. Please. Do. Not. Jag vill inte se. Å dont even get me started om folk som hånglar på tunnelbanan klockan sju på morgonen, i en proppfull vagn. Ni skäms inte. Kul att jag får vara med på ert förspel. O-R-K-A. Sist men inte minst. Ni tjejer som bantar. Lägg av. Lev livet för sjutton.
LOVE. YOUR. FUCKING. SELF.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0