dagens top 5

Top 5 pinsamma händelser i mitt liv:
1. När jag trodde att en servett var en chokladbit på en restaurang och sa "puh, I dont know if I can eat that!". Servitören såg mycket frågande ut.
2. När jag trillade in i en smockfull tågvagn på alla fyra. På vattenfestivalen. I buffaloskor. Fick applåder i alla fall.
3. När jag trillade på pendeltågstationen och tåget väntade på mig.
4. När min gammelmorfar frågade mig på min 10e födelsedag hur det gick med mensen. Då var det det pinsammaste någonsin.
5. När jag körde en BodyPUMPklass för 70 personer i genomskinliga tajts (vilket jag upptäckte EFTER klassen i omklädningsrummet) med string under och röven mot spegeln i strålkastarljus. Hej tushi.

Kommentarer
Postat av: kiim

AHAHAAHHAAHAHAHAHAHA DEN FÖRSTA VA BÄST!!!!

2010-07-04 @ 00:29:54
Postat av: Nina

Anledningen till applåderna på tunnelbanan gumman var för att du ens kunde resa dig i Buffalos.....

2010-07-04 @ 20:45:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0