shorty

Jag var på date med en kille från nätet en gång. I hans profil stod det att han var 179 cm lång. Men han var lika lång som mig. Jag mäter 167 cm över havet. Mycket märkligt. När jag sa att han inte aldrig i helvetet kan vara 179 cm lång, då sa han att han hade dålig hållning. Att det var därför han såg kort ut. Hur dålig hållning kan man ha? För att krympa ner sig en deci så måste man ha gamnacke och rund rygg. Och tror han att mina ögon inte fungerar? Jag ser ju att han inte har dålig hållning. Jag ser även att han inte är en millimeter över 170. Dumskalle. Ännu en anledning att inte nätdejta. ALLA killar är långa och vältränade enligt deras profil. Im telling you, they are not. Det enda de är, det är desperata. Ja och korta och fula då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0