sammanfattning torsdag

Vaknat med de största läpparna i världshistorien. Större än läpparna på sångerskan i Skunk Anansie.
Åkt till akuten.
Fått dödsångest.
Förvånats av att min läkare var tjej och lika gammal som mig.
Blivit lite avundsjuk på att min kvinnliga läkare är lika gammal som mig.
Fått 13 piller.
Åkt hem.
Kollat på tre avsnitt av Christine.
Ätit frukost. Yogurt med sugrör. Och vatten.
Kollat på tre avsnitt av Christine.
Ätit ägg till lunch.
Druckit kaffe.
Kollat på tre avsnitt av Christine.
Gått till apoteket för att hämta ut min medicin.
Ätit ett åttapack muffins.
Kollat på tre avsnitt av Christine.
Ätit carbonara.
Druckit kaffe.
Målat sovrumsväggar.
Kollat på tre avsnitt av Christine.
INGEN har mer glamouröst liv än mig. Okej då, kanske kronprinsessan, men ingen annan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0