nour for president

Känner mig inte det minsta bitter idag. Det är en märklig känsla att vara utsövd och glad. Pigg och tillfreds. Mätt och belåten. Oftast är jag trött, hungrig och arg. Allt känns bara konstigt nu. Upp och ner liksom. Vem är jag nu? Måste jag sluta blogga? Måste jag börja blogga om mode eller matlagning? Eller gud förbjude träning? Ska jag bli en sån där egotrippad tjej på 28 vårar som skriver inlägg som "Idag har jag powerwalkat två timmar, gymmat en och en halv timme, ätit kesella, tonfisk och en sked olivolja." Intresseklubben antecknar. S p ä n n a n d e...
För att ni ska få eran dos av bitterhet tycker jag att ni klickar hääär.

Kommentarer
Postat av: Emilia

Äääee hörru du, nu tycker jag att det är lite väl dålig update här asså!

2010-08-01 @ 14:55:42
URL: http://kemze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0