mormor

Den här sommaren ska jag lära mig att inte vara en mormor. Jag ska lära mig att vara ute sent på kvällarna. Alltså EFTER klockan 22 ska jag fortfarande vara ute. Jag ska lära mig att ha shorts som är korta, det vill säga slutar mitt på låret eller ovanför (jaja). När jag går ut ska jag ha obekväma skor, INTE sneakers. Iallafall inte varje gång. Jag ska ha korta kjolar, tajta kläder och mer smink än mascara och rouge. Inte blommiga, fladdriga klänningar som slutar vid knäna med cykelbyxor under. Jag ska våga gå ut och "festa" på vardagar. Jag ska vara fullare än allt. Jag ska dansa snuskigare än dancehallqueen2009. Jag ska inte vara allas livvakt, jag ska inte vara allas mamma och jag ska fan inte vara någons mormor. Jag ska strunta i att tvätta händerna ibland. Jag ska planka på tunnelbanan. Kanske klottra också. Jag ska försova mig till jobbet, och dessutom INTE ha med mig matlåda.
Living the dream.

Kommentarer
Postat av: Anonym

tycker det går hyffsat faktiskt.!

2010-07-01 @ 13:15:02
URL: http://rosinis.blogg.se/
Postat av: Anna

Haha!

2010-07-01 @ 20:49:33
Postat av: kiim

tycker jag låter som en väldigt bra idé :D

2010-07-04 @ 00:36:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0