kärring

En sak jag kom att tänka på idag. Blir man automatisk en idiot när man blir kärring? Känns som att alla kärringar över 50 år är helt tafatta, handlingsförlamade och bara ett gäng mähän, som gnäller på allt och tycker att de har företräde. Jämt. Vad händer och NÄR händer det? Jag vägrar bli kärring. VÄGRAR. Idag på tunnelbanan satt jag brevid tre kärringar, och de var himlans upprörda. Tydligen var det en tjej som inte hade flyttat sin väska när de ville sitta, så hon idiotförklarades. De var så upprörda över detta att jag befarade att det var upplopp på gång. Till slut lugnade de ner sig litegrann och pratade istället om bussar. För kärringar är allt jobbigt. Och dessutom måste man oroa sig i timmar innan om bussen kommer passa tåget, och reser man sig inte från sätet tre stationer innan man ska av då hinner man inte av. Då är det kört. Då får man bo på tåget. Kärringar har även en tendens att alltid vara i vägen. Stannar precis ovanför rulltrappan, stanna precis utanför hissen, stanna precis utanför tågdörren. Stanna och pusta ut, eller kolla att plånboken inte blivit stulen av den där ungdomen som gick förbi i trappen. Det ska ojjas och strykas och gungas. De har ont i ryggen eller nacken, så går man på bio måste man stå i trappen och gunga från sida till sida medan man demonstrativt tar sig för ryggen. JA vi ser att du har ont i ryggen men vi bryr oss inte tönt.
Nu ska jag gå till gymmet och irritera mig över kärringarna där som har handskar och svettband och gnäller på att musiken är för hög fast den är lägre än ljudet från en mobiltelefonhögtalare. ÖRONPROPPAR. Vet du vad det är kärring?
OBS!PS!OBS! Tanter räknas ej in här! De är söta bara..Endast kärringar i åldern 50-70 ca.

Kommentarer
Postat av: hornybastard

HAHAHAHAHAH FYFAN VAD BRA!

2010-07-12 @ 23:16:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0