jag kör en kenza/kissie/bella

Nu ska jag berätta massa värdelös info om va fan jag har på mig och vad jag ska göra idag i mitt så himla glamourösa liv.  Först och främst, viktigare än allt: DAGENS OUTFIT: Trosor med hjärtan på inhandlade nån gång på nittiotalet, t-shirt med hål i sidan, och urtvättad till oigenkännlighet. Linda Rosing-läppar och fiskögon. Jag är snyggare än allt. Tack vare mina sponsorer. Idag har jag lånat mina föräldrars hockeybuss utan radio, även den inköpt nån gång på nittiotalet. Cause thats how I roll. Jag ska köra som en dåre ut till Citygross och storhandla, och hitta nånstans att köpa målarfärg. Sen ska jag köra och lämna bilen hos min styvpappa som sen ska tvingas skjutsa hem mig och min målarfärg. Men först ska jag dricka fyra koppar kaffe och äta en knäckemacka.

Kommentarer
Postat av: Anonym

åååååh en riktigt kisseeee trodde de va hon lixom!

2010-07-05 @ 19:38:10
URL: http://rosinis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0