I am a fucking scientist and a doctor

Ja nu är det bekräftat. Det är lipglosset från Sephora. Herregud vilken skandal. TRE personer på facebook har bekräftat min teori. JA! Detta betyder att jag mest troligt inte kommer att dö. Vilken tur att jag INTE åkte hem till mamma för att sova i hennes säng, just in case jag skulle dö och inte märka det (ja jag är snart tretti, men mamma är alltid mamma). Vilken tur att jag inte ringde mitt ex och tvingade honom att sova med mig, in case of emergency. Det skulle eventuellt bli lite knepigt. Eftersom vi är on no speaking terms så att säga. Då kan vi konstatera att återigen har jag överreagerat en smula. Precis som när jag åkte till akuten med hjärtinflammation mitt i natten. (låsning i en ryggkota), eller när jag åkte till akuten och trodde jag var med barn, hade en cysta och bara en himla massa farligheter i livmodern. (ägglossning) Och denna gång var det då läppglans. Fåfänga straffar sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0