friluftsliv

Jag har fått ett mail på min nätdejting sida. "Fia med knuff eller Rappakalja?" Är detta ett skämt tänker du nu. Nej det är det inte. Det är en människa som tror att det är roligt att skriva ett sånt mail, och att jag ska tycka att han är jättekul och speciell. Jag tycker bara att han är en idiot.  Ett annat mail jag fick: "Har du en fin sommar? Ska du göra nåt skojigt" eeeehhhh. . . Jag är inte nio år och jag har inte sommarlov springandes på blomsterängar i vit sommarklänning bland blommor och kor. Eller den här : "Hi my lover!" Ja snälla. Kan inte jag få bli din lover Yassin utan bild som är 165 cm lång. Jag tänder på korta fula killar som heter Yassin.
Å va fan är grejen med friluftsliv? Jag kommer aldrig att sova i tält, paddla kajak eller fjällvandra och fiska lax. Jag åker tunnelbana, går till berns och tränar på SATS. Det mest friluftiga jag gör är att gå till tunnelbanan. Vi är nog inte en match. Killar verkar tro att det är bra att vara en friluftskille med goretexkläder och fiskarhatt. I got news for you. Tjejer tänder inte på Gunde Svan-typer. Vi tänder på Oskar Linnros-typer och Zlatan-typer. Så lägg av med att ha ett helt album på dig själv görandes massa friluftiga grejer. Det är töntigt och det är förmodligen anledningen till varför du är singel. ALLA killar på den här sidan är friluftskillar, och alla killar på den här sidan är singelkillar. You do the math.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0