lista

En lista på saker som jag är less på att jag fortsätter göra/inte göra.
S J Ä L V D I S C I P L I N tack.
1. DISKA. Vad är grejen? Om man diskar efter sig PÅ EN GÅNG blir det inte lika jobbigt. Men gör jag det? NEJ.
2. Äta chips innan middagen så att jag inte orkar äta middagen.
3. Går för sent hemifrån så jag får springa till tunnelbanan.
4. Sitter å glor med en kaffekopp i handen alldeles för länge på morgonen. Som leder till att jag måste stressa när jag gör mig i ordning. Som i sin tur leder till att jag går för sent hemifrån och måste springa till tunnelbanan.
5. Hör inte av mig till personer jag vill och borde höra av mig till.
6. Vågar för lite. Raka skallen? Tatuering? Måla vardagsrummet svart? Nejnej. Jag FUNDERAR på att tona håret mörkbrunt. LEV LITE FÖR FAN.
7. Beter mig som en gammal kärring när jag är på krogen. Å lite som en livvakt. Å även lite som en argbigga. Nunna och mormor har det också talats om. Återigen. Live a little damn it.
8. Sover inte fast jag är trött. Går och lägger mig skitsent å går upp aptidigt. Med andra ord känner jag mig för det mesta som ett vrak.
9. Tvättar ansiktet med tvål och vatten fast jag är 28 år och vet bättre.
10. Gnäller när jag tränar. Helt i onödan. Träning det är det absolut bästa jag vet! Så jag behöver inte gnälla.

Kommentarer
Postat av: Wallie

Det bästa du skrivit. Ärligt. Konstruktivt. Precis vad du behöver. Rent praktiskt å mentalt. Du höjer din standard för med vilken kvalitet du vill ha på ditt liv å på dig själv. Jag tycker det e jävligt bra! Speciellt för att vara en fanfitthora! Eller så kanske du inte är det längre, utan något bättre. Släpp sargen... (har för övrigt liknande tankar å inspireras av dig)

2010-12-21 @ 00:17:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0