grissom

Görs det inga nya serier längre? Varför ska svensk tv envisas med att visa samma serier om och om och om igen? Har vi inte råd att köpa in serier som är gjorda efter 2002? Det som visas på tv varje dag och på tre kanaler och tre gånger är ju samma gamla jävla repriser som gått sen 2002. CSI. Two and a half men. BLAND annat. Snälla någon. Köp in en serie från 2003 åtminstone. Så slipper jag böja ladda ner saker på nätet. För det gör jag inte. Å jag vill inte börja heller. Men jag klarar inte att se på när Grissom undersöker insekter och Charlie har sin fula jävla bowlingskjorta och loafers sex gånger om dagen. Å NEJ, jag tänker inte skaffa mig ett liv. Jag gillar att kolla på tv. Please God help us.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0