update

Hej på er, jag vet att jag har bloggat dåligt sen i fredags. Eller snarare bloggat noll sen i fredags. Nu ska ni få helgens bravader kortfattat. Jag har inte varit mig själv i helgen. Jag har varit olagliga och vilda jag. Jag har gjort följande:
  • Festat som en dåre. En tvådagars. Sist jag körde en tvådagars var jag 15 år och drack häxa, typ.
  • Åkt taxi i bakluckan, liggandes, med ett skynke över mig så polisen inte skulle se. Vi var 7 personer + chaufför. Herregud det innebär tre obältade personer, varav två i bakluckan. Tack gud för att jag lever och inte sitter i rullstol.
  • Haft kjol utan byxorleggingsbikepants under. Fredag lagom kort. Lördag svinkort. Man såg liksom mina knän. Horigt värre.
  • Tagit fyra miljarder kort, ca tre av de blev bra. Resten är bilder på typ en näsa eller en arm. På ett dansgolv.
  • Sovit i en säng med tre andra personer.
  • Efterfestat till 17.00 dagen efter.
  • Sett min kompis göra manikyr på tre killar. Med glitternagellack.
  • Knappt sovit.
  • Ätit konstant.
  • Haft så kul att jag inte ville att det skulle ta slut.
Nu ska jag sova i minst 14 timmar. Först ska jag åka till plattan och skaffa vapen, så jag kan ha ihjäl fiskmåsjävlarna ifall de stör min skönhetssömn. Pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0