leave me alone

Jag är så jävla trött på att förklara mitt blivande yrke. OM jag nu får möjligheten att komma in på min drömutbildning, för att sedan få mitt drömjobb, kommer jag för all evighet och resten av mitt liv få försvara mig. Varför kan folk bara inte mind their own..Jag orkar inte hamna i en politisk debatt om "storebror" och "fascism" varje gång jag droppar min dröm. Kan det vara så att det bara är idioter som ifrågasätter, och de normala människorna fattar varför? Kan det vara så att det är en diss snarare än en komplimang när folk säger att jag passar som det yrket? Många frågor är det att tampas med, men inte en endaste sekund tvivlar jag på mitt val. Inte en endaste sekund känner jag någon som helst tvekan. Jag VET att jag är född till att göra det här, och att ingenting kan få mig att ändra uppfattning. Så det så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0