kaj frank. Eller josef?

Fan klockan är 0.39 och jag tänker inte lägga mig än. För att jag har nya tapeter att stirra på. De är så fina att jag aldrig kommer få en blund i ögat om jag fortsätter att sova i sovrummet. Måste kanske börja sova på soffan, i mitt trista viiita vardagsrum. Just nu är sovrummet en favorit måste jag säga. Fina vackra blommiga tapet, jag blir lycklig av att titta på dig. Det är i och för sig liiite varning att min mamma tjuter av lycka och skriker "Den är så gullig den där tapeten" varje gång hon ser den (Jag hade den i min förra lägga åxå) ...hm..Kärringvarning? Äh who am I kidding. Vi vet alla att jag är den största tanten. Nu ska jag stirra. Pusshej.

Kommentarer
Postat av: me

jag förstår inte rubriken...

2010-08-12 @ 11:49:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0