fejsbokvettochetikett

Jaggggg hatarrrrrr atttttttt folkkkkkk inte fattarrrrrrrr attttttt mannnnn inteeeeee skriverrrrrr så härrrrr utaaaaaan maaaaaaan skriiiiiver sååååå häääär. Till exempel så här:
Jagggg luktarrrr bajssss och samlarrrrr på tånaglarrrrrr. FEL!
Jag luktar baaaajs och samlar på tååååååånaaaaaglar. RÄTT!
Fattar ni? Detta irriterar mig nåt fruktansvärt. En annan grejj som irriterar mig är folk som i sina statusuppdateringar ska hålla på och skriva om sina barns bajs och sjukdomar. Till exempel så här:
Minnn älskade prinsessaaaa har diarré och bajsarrrrrr gröntttttt. Stackarssssss mammas älsklingggg! (Sju hjärtan innan, sju hjärtan efter.)
Å dessa jävlar som ska envisas med att skriva att de är så kära och att de har världens finaste kille och att de har fått blommor å gulligull och sjuttio hjärtan och att de fått blommor och choklad och sjuttio hjärtan till. K R Ä K S.
Asså snälla nån? Ha lite facebookvett för i helvete. Och lär dig stava. Tack pussssss hejjjjjj sesssssss jagggg ärrrr såååå kärrrrrrr i mig självvvvvvv hjärtaaaaahjärtaaaa.

Kommentarer
Postat av: Svetlana

Va bbbrrrra atttt ddduu tarrrrr uppp ddetttta taaackaaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

2010-08-22 @ 23:39:34
Postat av: 123

ingen gillar konsonanter...

2010-08-23 @ 09:09:10
Postat av: Anonym

hahha de där me diarre va klockrent

2010-08-23 @ 22:50:25
Postat av: Mamma Meurk/ Sussie

ha ha ha ha.. Visst är de IRRI att ens bara se sånt.. Kopiera de här om du älskar dina barn osv ha ha ha ha JAG SPYYYYYYYYYYYYYYYYYR!!

2010-08-24 @ 13:30:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0