the loosing of the mojo

Här om natten hotade jag min granne med en kvast. Två gånger.

En gång trevlig och glad. Kl 02:
"Hej, har ni lust att dämpa er liiiitegrann bara? Vill inte förstöra er fest eller så, klart man ska ha fest. Men bara lite tystare så jag kan sova? TACK SÅ JÄTTEMYCKET!"

En gång förbannad och jävligt otrevlig. Kl 03:
"Håll käften annars ringer jag polisen. Du har tio minuter på dig. K N Ä P P T Y S T  annars..."

Bägge gångerna i mjukisar, för stor kofta, inga underkläder(dvs tuttar åt alla håll förutom det rätta hållet), grönadryfitclimacoolnikes och världens knullrufs. Ja, minus knullet då. Jag undrar bara en grej egentligen? Varför i helvete stötte han inte på mig? Am i loosing my mojo?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0