hat mot min pepparkvarn

Jag hatar min pepparkvarn. Lika mycket som jag hatar min bäddmadrass. Det är de två största problemet i mitt liv just nu. ALLT ANNAT är roligt. Jämförelsevis. När jag börjar jobba och slutar vara student då JÄVLAR ska jag köpa en ny DYRUTAVBARAHELVETEbäddmadrass. Och lakan som man syr fast i madrassen så jag inte behöver bädda om varje jävla kväll. Sen ska jag lära mig att sova prick stilla så det inte blir en endaste liten skrynkla på lakanet. Slå på stort ska jag göra också. Köpa mig en ny pepparkvarn. Den ska kosta 7000 kr MINST. Den ska fylla på sig själv. Den ska vrida sig själv. Jag ska bara behöva titta på den så gör den sitt jobb. Min pepparkvarn från Claes Ohlsson ska torteras till döds. Straffas för att den är så förbannat värdelös. Man måste bryta sig in i den när man ska fylla på pepparkorn. Sen finns det ungefär ett läge när man vrider på den. Eller två. Helt omalda eller kremerade. HAT!
Hej jag bor i Sverige och har inga riktiga problem hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0