ännu en lyckad dejt

Jag var på dejt igår. Ännu en fantastiskt lyckad dejt. Han hade svarta byxor med detaljer på bakfickorna. Talade tyst och artigt. Hade små händer. Lät mig betala för fikat. Även hans fika då. Manligaste yrket ever: sjuksyrra. Bäst av allt var att han hade scarf. LOVE IT. Tror han är "the one"! Jag vet inte varför jag går med på att bli ihopfixad med folk? Jag vill ju inte ens ha en pojkvän? Jag vill ju vara singel. Å ännu mer när man bara träffar små fjantar. VAR ÄR ALLA HÅRIGA MÄN? Jo just det. De har flickvänner som är mähän. Så var det ja. Å när i helvete fick alla män så små händer? Eller är det så att mina händer växt, så att jag bara tror att de har små händer? Eller kanske är det så, att alla storhänta män är upptagna med tråkiga mähän till tjejer? Ja. Så måste det nog vara. Nästa person som ska para ihop mig med någon: Se gärna till att det är en man. En riktig man. Med muskler och stora händer. Skäggväxt och bredd på ryggen. Som har ett manligt yrke. Å fattar att hur jämställt det än är i vårat tråkiga..eller jag menar svenska...samhälle, så är det ALLTID mannen som betalar på första dejten. PUNKT.

Kommentarer
Postat av: sabri

hahahahahahaha

2011-03-09 @ 10:11:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0