fjäderstrykare

Vad händer med mig? Jag är rädd. Detta är inte bra..Jag tror att, och SKÄMS för att erkänna detta, att jag har gått och blivit...r o m a n t i s k. Fyfan. Jag förstår inte hur detta har hänt? Jag kommer på mig själv att le åt romantiska komedier och bli pirrig i magen. Förut hånskrattade jag och tyckte att det var bull. Men nu...är det nästan som att jag önskar att det skulle hända mig. Att nån het kille skulle vara alldeles romantisk och skämma bort mig med kärlek och presenter. Middagar med levande ljus. En fjäderstrykare. Jag har alltid hatat fjäderstrykare. Men nu. Nu vill jag bli fjäderstruken. (Fjäderstrykare=en sån där töntig människa som tar på en med "lätt" hand. Stryker längs armen med fjäderlätta fingrar.) USCH. Har jag en identitetskris? Kommer jag numera vara en tjej som tindrar med ögonen? Är jag nu en flicka? VAD HÄNDER MED MIG? Somebody bitchslap back to sense me please.

Kommentarer
Postat av: me

You're just getting old ;)

2011-01-09 @ 17:04:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0