positivt as

JAG ÄLSKAR LÖRDAGMORGNAR. Även fast jag pluggar på distans och ALDRIG har tider att passa å lökar omkring i mjukisar mest hela tiden utan smink med skitigt hår, så är det nåt magiskt med lördag morgon. I fyra timmar har jag inte gjort ett skit. Bara lallat omkring i min lägenhet, lyssnat på musik, druckit kaffe och smidit planer för framtiden. Mysmysmys. Idag är en mysdag. Det gäller att hålla sig sysselsatt när man har vilodag. Så man inte råkar träna. Ska köpa målarfärg idag, å sen gå på konditori med Ida och Madde. Sen blir det mera mys med mormor och morfar. Vi ska käka italienskt och prata om livet. Vem vet vad som händer efter det. Kvällen är helt öppen. Bäst av allt jag har BIL en hel vecka från ikväll. Hade det inte varit så fittigt kallt hade jag sovit i bilen. BTW. Igår persade jag i bicepscurl. Idag har jag sån förbannad träningsvärk i biceps att jag vill slita av mig armarna och kasta dem på mig själv. Bra pass igår. Dubbel bemärkelse för er som fattar. There was touching inwolved. HAHA. ÄLSKARLIVETIDAGFASTDETÄRSÅJÄVLAHORKALLT.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0