fresh prince

Jag råkade gå ut lite igår. Fast jag inte skulle. Råkade gå till EAST. Råkade dricka en öl. Råkade hamna på Sture. Idag är jag trött som ett as, fast jag var hemma innan 3. I blame the cold and the darkness. Min rygg är fucked IGEN så det blir naprapaten imorrn igen. Känns som att nån knivhugger mig varje gång jag andas..Jag är trött och tjurig och lite gnällig. Ikväll är det iaf två, inte en utan TVÅ, filmer med Will Smith. Vilken ska man se? Har sett bägge, men Hitch har jag sett cirka fem ggr, å Hancock bara en gång. Älskar Hitch. BARA för att "Kingofqueens-whateverhisnameis- thefunnyfatdude" är med. Vilket jävla meningslöst inlägg. Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0