att döda en ko

Plötsligt händer det som inte får hända. Jag har inte varit hemma på hela dagen. Ingen mat förberedd vilket betyder att det blir grillad kyckling och keso till middag. Efter världens bästa armpass åker jag hem med protteshakern i högsta hugg. Tänker att jag är farligt hungrig. Så himla hungrig att jag skulle kunna slita en levande ko i stycken och äta den rå. Kommer till affären för att köpa grillad kyckling. redo att mörda för den där jävla kycklingen. Redo att mörda. Punkt. Ganska hungrig tjej upptäcker att kycklingen i min värdelösa affär är slut. PANIK. Vem ska jag döda? Eller vad går snabbt att laga? KÖTT. Naturligtvis. 300g ryggbiff. Broccoli. Banka skiten ur köttet, strimlar det. Steker. Godaste middagen på länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0