lediga lördag

Känns inte riktigt lika kul med ledig lördag idag. För att den är inte ledig. Jag och lagboken är uppe med tuppen jajjamensan, gud så mysigt. Jag är inte det minsta bitter. Vad finns det att vara bitter över? Tentaplugga, nej. Att det är snö? Absolut inte.. Att jag är tröttare än allt? Nej det är bara skönt att ha tändstickor i ögonen för att hålla upp ögonlocken. Att det är minus fem grader i min lägenhet? Nej inte det heller, för nu få jag äntligen chansen att ha på mig två grovstickade tröjor-SAMTIDIGT. Jättekul. Att det dessutom är mörkare än i en grav för att jag inte har nån taklampa, gör ju bara pluggandet ännu mysigare. Vem vill inte bo i en grav?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0