rädd

Jag måste komma in i duschen nu. MÅSTE. För det första för att jag kört cykling 17-18. Det är cirka tre timmar sen. Hej intorkade svett. För det andra för att Criminal minds börjar snart, och om jag inte duschar innan kommer det att bli jättejobbigt. Sen kommer jag att vara rädd. För att efter Criminal minds kommer jag tro att det står en psykopatmördare i duschen. Sen kommer jag tro att det står en psykopatmördare utanför duschen. Sen kommer jag inbilla mig att det står nån med en yxa utanför ytterdörren. Å förmodligen kommer jag höra massa konstiga ljud när jag lagt mig för att sova. Så allt blir så himla mycket bättre om jag är nyduschad när jag ska vara rädd sen. Hej tönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0