min man

Kriterier för att bli min man:
Var noga med handhygienen så vi slipper bli magsjuka.
Förstå "din mamma"-skämt.
Skratta åt mina skämt.
Du får aldrig ljuga för mig.
Du ska älska att städa. Naken.
Du ska älska att laga mat. Naken.
Alltid ha fel, aldrig ha rätt. You don´t get to win anymore. Ever.
Vara kock, massör, spa-terapeut (men på ett manligt sätt), bartender (men inte på ett horigt sätt), komiker( på Magnus Betnérigt sätt INTE Lasse Brandebyigt sätt), och naturligtvis snuskigt rik.
Aldrig någonsin sjunga. Det är det bögigaste jag vet. Sjunger du får du en smäll.
Vara lika bra i sängen som jag är. Eller helst bättre, men det kommer du inte att vara.
Du ska vara tillräckligt trygg i din manlighet för att kunna bära en murse, där jag får lägga min mobilnycklarläppglansipodslkortvisakortkörkort (murse=man-purse red. anm.)
Biter du på naglarna så lägg av.
Du ska alltid ha sneakers. (alltså du kan ju få ta av dig skorna inomhus, men i övrigt liksom)
Helst vill jag inte att du har en frisyr, det är också bögigt. Rakat tack.
Du ska alltid tycka att jag är fantastisk och jag vill se det i dina ögon.
Ska det vara så jävla svårt?

Kommentarer
Postat av: me

hmmmm....wonder why your singel ;)

2010-06-29 @ 19:22:46
Postat av: kiim

Förstå "din mamma"-skämt.



hahahahah så jävla roligt attt det är ett kriterie

2010-07-04 @ 00:39:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0