pot purri

Inventera mera. Tur man har roliga kollegor annars hade jag strypt mig själv med en kvittorulle idag. Storleksortera, färgsortera, räkna, räkna fel, räkna om, räkna rätt, börja på nästa hylla. Jag älskar inventeringstider.. Man blir helt dum i huvudet och tröttare än tröttast. Tur för mig att jag har så unga och roliga kollegor, att TILL OCH MED inventering kan va "kul". Eller nåja, typ inte livshotandetråkigt i alla fall. Dessutom mutar vår chef oss med tigermuffins, saft och godis. Allt för att hålla oss ogriniga och ognälliga. Vi kom fram till många smarta slutsatser idag. Just nu är jag så trött att jag inte kommer ihåg dem. Nu ska jag stirra ut i luften ett tag. (Hellre det än att kolla på fotboll) Dricka funlight och äta jordgubbar och njuta av att vara ensam och själv och singel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0