freakshow

Nätdejting. Ärligt talat..Va fan är det för fel på folk? ALLA killar har i sitt fotoalbum följande bilder: en bild när de klättrar, en bild när de står och klappar nåt exotiskt djur (alltså inte boa:n på Skansen), en bild där de är solbrända och ler sitt bredaste leende och har klippt bort hela exet, förutom hennes öra. De är allihop humoristiska och romantiska. KOM IGEN. De söker en härlig tjej med skinn på näsan. Vem fan har INTE skinn på näsan? Har de allvarligt talat dejtat tjejer med köttslamsor till näsa? Jag hatar det uttrycket. Skinn på näsan. Jag ska ta ditt skinn och hänga det på min näsa. Dessutom, gubbar i 50-årsåldern, vad tror ni? Att ni har en chans? Ebbe 55 år, som har speedos på sin profilbild. Really? Du och jag. A match. Verkligen. Jag flyttar gärna till Köpenhamn för din skull Ebbe, bara för att du är så jävla het. När blev ALLA killar så fruktansvärt töntiga? Dessutom verkar alla långa män vara tagna. Så det finns bara en drös med desperata 33-nåntingkillar som är ca 167 cm över havet. Yay.
Tur att man inte är bitter iallafall. Kärleken väntar. Och han är förmodligen 167 cm lång och hänger på en klippa.

Kommentarer
Postat av: Polski

Skinnet! hahahaha Usch ! usch för skinnnn

2010-07-21 @ 09:49:17
Postat av: Anonym

Shit. Vilken analys. Jag är 183 cm och figurerar inte framför/på/vid någon klippa. Inte heller i bar överkropp eller klappandes på något exotiskt djur. Jag är inte heller 33 år med panik. Men... efter att läst ditt inlägg raderade jag omedel bums min profil på den nätdejtingsite där jag varit registrerad. Tack för att du öppnade mina ögon :).

2010-07-26 @ 00:29:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0