dagens top 5

Top 5 tecken på att man är en riktig svenne:
1. Man pratar alltid om vädret. Vad det är för väder, vad det ska bli för väder, vad det har varit för väder.
2. Man äter tacos på fredagar och tycker dessutom att det är festligt.
3. Idol, Let's dance och Fångarna på fortet är svenniga program man aldrig missar. Dessa diskuteras flitigt på arbetsplatser/skolor runtom i landet.
4. Man kan inte ta emot en komplimang. Då förklarar man bort det och skyller ifrån sig. "Va fin du är!"-Va? Nej jag är ju jätteful, trött och sjuk, jag har inte klippt mig på evigheter och mina kläder är smutsiga, mina skor är gamla och jag måste färga ögonbryna, ser ju inte klok ut!!!" säger man nästan förnärmad och lite generad. Säg tack bara och sluta prata.
5. Man tycker inte om att prata med okända människor. Och man tycker ännu mindre om när okända människor tar på en.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0