tapas

Igår åt jag tapas med ett gäng dårar på mamas&tapas. Det var jävligt gott ska jag säga er. Alltid lika kul att hänga med dårarna. Den ena smarta kommentaren efter den andra...till exempel:
- Fångarnapåfortetdiskussion:"Jamen asså nu kan man ju typ gåtorna, till skillnad från när man var liten. Ja eller hur, häromdagen va det typ såhär- Du kan dö om du äter mig. Gift." Jävligt svår gåta.
- " Jamen han bodde typ 10 min från hötorget. " FITTJA ligger inte tio minuter från hötorget.
- " Orka att jag RÅKADE beställa fem tapas." ( Vi andra normala människor beställde två eller tre.)
Det va det.

Kommentarer
Postat av: Emilia

HAAAAAAHAHAAHAHAHA jag dööör!

2010-09-01 @ 15:48:51
URL: http://kemze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0