amsterdam

Amsterdam levererar. Fy fabian va underbart det ar har. Sol och varmt. Det ar var. Igar sag jag blommande blommor utomhus och skrek av lycka. Det ar varjacka och converse som galler. Amsterdam ar tusen ggr battre an sist. Hade missbedomt shoppingen har. Nasta gang sak jag ha en fet budget. Inte 200 kr som nu. Galen vintageshopping. Massor med smycken. FINA smycken. A hittills har jag formodligen gatt upp tre strlkar pga allt jag ater. Nar man ar utomlands maste man ata allt som man inte ater hemma. Typ pommes i en strut. Det ar fortfarande pommes, men att det serveras i en strut gor det hela liiiite roligare. MED MAJONAS. iiiiiiii. LOVING it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0