mitt så kallade liv

Okej. Den här dagen vill jag berätta för er om. Den har varit mycket händelserik. Jag gick upp vid 9 cirka. Åt yoghurt och två knäckemackor med två kokta ägg på. Jag hade även örtsalt på mackorna. Sen drack jag en halv kopp kaffe. Gick till affären och hämtade ut ett paket å handlade. Gick förbi tvättstugan och bokade tvättid. Hem, hämta tvätten, tvättstugan igen, slängde in tvätten. Gick till en annan affär å hämtade ut ett annat paket. Handlade igen. Hem, åt lunch och två delicatobollar. Drack kaffe kollade på Ellen. Tvättstugan. Ny tvättladdning. Hänga tvätt å slänga in i torktumlaren. Det blåste en del när jag gick hem från tvättstugan. Kom på att jag hade glömt köpa kaffe. Gick till affären igen å köpte kaffe. Kom hem, åt en delicatoboll, gick till tvättstugan. Hem från tvättstugan, började fundera på att ta tag i disken. Sköt upp det. Funderade på middag. Kom på att jag inte hade potatis. Behövde även en ny flarra Mivitotal. Gick till affären. Handlade. Hem åt middag. Gick till affären, köpte lakrits. Hem. Åt godis, pratade i telefon med en kär vän från Umeå. Pratade i telefon med mormor och morfar. Nu bloggar jag. Jag älskar att plugga på distans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0