låt den rätte komma in

Jag lovar dyrt och heligt att jag bara ska göra gott när jag fått mitt drömjobb. När jag börjar jobba på riktigt ska jag hjälpa människor. Spelar ingen roll hur, var och på vilket sätt. Spelar ingen roll om de vill eller inte. Det skall hjälpas. Punkt. Jag har aldrig velat någonting så mycket som jag vill det här. Det gör ont i mig, så mycket vill jag. Det ÄR jag. Det är det enda jag vill med mitt liv. Det enda jag kan tänka mig att göra till den dagen jag dör. Om jag kommer in ska jag göra ALLT som står i min makt för att vi ska få ett bättre samhälle. Jag ska kämpa mig blodig.

Kommentarer
Postat av: kim

åååå va fint skrivet :)

2010-09-27 @ 23:10:03
Postat av: Daniel

Jättebra attityd!!! go go!!

2010-09-27 @ 23:37:10
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0