dagens top 5

Top 5 sexigaste jobben för en man
1. Brandman. Bär mig i din stora trygga famn ut från ett brinnande hus, lägg mig varsamt på gräset. Resten är censurerat.
2. Polis. Tuff och hård. Tar i med hårdhandskarna. Har handklovar och batong. He he..
3. Byggjobbare. Stor stark händig karl som kan borra och spika och såga. Mycket användbart.
4. Läkare/sjukvårdare. Ta hand om mig.
5. Hockeyspelare. Det är nåt med sättet de går på. Mmm..
(Nej jag är inte alls frustrerad. Jag har massor av killar, bara vraka och välja.)

Kommentarer
Postat av: Cissi

Hoppas du haft en fin dag! =)

2010-09-15 @ 23:53:48
URL: http://cviklund.blogg.se/
Postat av: me

men hallå! va hände med revisorer..räknar snabbt ut vad du ska betala vid kassan, INNAN kassörskan! kan det bli mer sexigt??

2010-09-16 @ 10:41:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0