dagens idiot

KUND-Hello do you take danish krona?
JAG-No we don't, sorry.
KUND-Why?
JAG-Because this is Sweden? We have SWEDISH krona.
KUND-Yes? You should take danish krona, you are in Sweden!!
Jaha..Bor jag i Danmark? Är Danmark samma som Sverige? Är Sverige och Danmark ett och samma land, med samma valuta? Betyder det att jag är dansk och måste börja äta röda korvar? Jag tycker inte ens om hudfärgade korvar.  Man måste ju bara älska dessa jävla kundjävlar. Den ena frågan dummare än den andra. Här kommer lite fler frågor jag fått idag:
-Var ligger Vila?
-Var ligger Cubus?
-Var kan man växla pengar?
-Är det två dockor där uppe på disken? (Dockorna är ca 175 cm långa, och det var bara en docka på disken.) Hon kan ha varit påtänd. Jag vet inte.
-Hello do you have fancy dress?
-När stänger stan?
D R A Å T H E L V E T E eller skaffa en iPhone eller ring 118118 FAN VET JAG. Jag jobbar bara här.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Menar du att idioter skaffar iPhone lr?

Då kan ju inte du skaffa en...???

Jag säger det igen... VÅGA VÄGRA APPLE!!!

2010-09-18 @ 23:22:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0