viggo

Jag gillar verkligen namnet Viggo. Den dagen jag får en son ska han heta Viggo. Det är jättefint. Synd bara att alla ungjävlar heter det nu för tiden. Men lagom till jag lyckas fånga mig en man och dessutom lyckas lura in honom i ett äktenskap, så kanske det är otrendigt igen. Typ lika otrendigt som Kevin och Vanessa är just nu. Nu ska alla barn ha namn så man tror de är födda i gamla stan år 1901. Om jag skaffar en ny hund ska han heta Torsten eller Rolf. Det är mina favvohundnamn. Men återigen..Måste skaffa mig en man först.
Det är mycket man kommer underfund med när man pluggar. Framförallt tänker man på mycket viktiga nutidsfrågor. Sånt man bör tänka på just nu. Som vad ens barn ska heta. Som förmodligen kommer födas om sju år. Å då heta Kevin å Vanessa. Hej whitetrash. Husvagnen går bra?

Kommentarer
Postat av: Nina

Haha, du menar namn som Vilhelm till exempel ;)

2010-10-22 @ 11:58:47
Postat av: kim

viggo.. fyfan va taskigtt½

2010-10-22 @ 17:37:51
Postat av: Madde Meurk

min morfar hette Torsten hahahahahaha :) :)

2010-10-23 @ 12:47:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0