små egenheter

Nåt som gör mig glad är när man inser att man känner sina vänner väl. När man vet deras konstigheter som de har för sig. Ramia städar folks kylskåp i smyg, och bäddar om sin säng om nån annan bäddat den. Nazli sover med en tröja på ansiktet och äter upp mina feferonis när vi äter kebab. Rosanna kan inte måla sina egna naglar. Jag tycker det är fint när man känner en person på det sättet. Man kan bara känna folk så när man spenderar tid med varandra. Små egenheter som gör mig till mig och dig till dig. "Du ska bara vara du" är det finaste nån sagt till mig. Gillart.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaawwwwwwwwwwwww

2010-10-25 @ 10:43:11
URL: http://rosinis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0