manmässan 2010

Idag fick jag en snilleblixt. Jag var på en inredningsmässa idag. Då slog det mig, varför är det ingen som har en manmässa? Massor med olika montrar där man kan titta på killar. En monter med vältränade killar i olika storlekar och olika typer av atletiska kroppar. En monter med konstnärstyper. En "badboy"-monter. En snyggt leende-monter. Ja ni förstår grejen. Älvsjömässan är jävligt stor så det skulle få plats med en jävla massa montrar. Å så skulle vi kvinns kunna strosa omkring och kolla, ta flyers, känna lite, lukta och ta kort. Man kan gå dit med mamma och ha en heldag. Då skulle ju mamma kunna vara med och välja dessutom, så då slipper man hennes kritik första gång man tar hem en kille. Jag tycker detta var en helt fantastisk idé. Det händer inte så ofta, men när jag väl tänker till..då jävlar är det bra skit liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0